FAQ

Veelgestelde vragen

Neem contact op met onze klantenservice

Vind hier een antwoord op je vraag.

Mijn bestelling

Na bestelling ontvang je een track&trace link van ons via het door jou opgegeven e-mailadres. Ook online onder ‘Mijn account’ kan je de voortgang van jouw bestelling raadplegen.

Soms kan het voorkomen dat een pakketje beschadigd wordt tijdens de verzending. Stuur ons direct via e-mail (straphaël@webship.be) een foto van het beschadigde artikel. Wij sturen je dan een nieuw artikel of vergoeden het beschadigd artikel. 

Verzending

Bestellingen boven de €40 leveren wij gratis bij jou aan huis. Voor de verzending van bestellingen onder de €40 rekenen wij €4,95. Wij werken samen met bpost, DPD en PostNL. 

Bestel je vóór 12 uur ’s middags? Dan vind je jouw pakketje de volgende werkdag al in de bus.

Je kan onze artikelen enkel laten leveren in België. 

Retouren

Indien je een artikel terug wil zenden, kan je de retour melden via ‘Account > mijn bestellingen” of direct via onze retourportal.

Het artikel moet binnen 30 dagen na ontvangst zijn aangemeld via onze retourportal. Na aanmelding ontvang je van ons een retourlabel om je retour te verzenden. De artikelen dienen in originele verpakking teruggestuurd te worden naar ons. 

Nee, wij nemen de verzendkosten voor onze rekening dit staat aangegeven in de retourportal.

Betalingen

Je kan op onze webshop betalen met de meest courante betalingswijzen: Bancontact, Belfius Direct Net en KBC/CBC.

Mollie is een payment service provider en verwerkt de betalingen van onze webshop.

De gemiddelde terugbetalingstermijn is 5 tot 7 dagen. Is het bedrag nog niet op jouw rekening verschenen? Afhankelijk van bank tot bank kan het iets langer duren voordat de terugbetaling zichtbaar is. 

klantendienst

Heb je geen antwoord op jouw vraag gevonden? Contacteer onze klantendienst via  web@straphael-shop.be.

NL
0
    0
    Winkelmandje
    Uw winkelmandje is leegTerug naar de shop